eli vähä tuossa jo paljastin kuka oon, ja no mitä muuta mä nyt siinä ehdin kertoo... eli tämä blogi on omistettu mun ihanalle uudelle harrastukselle; cheerleaderingille ;)<3 tuutte täällä kuulemaan muutenkin mun normi arjesta sun muusta.. :)) eli nyt kun tuossa syksyllä cheerin aloitin en tietenkään päässyt heti kisaavaan joukkueeseen, vaan tietysti aloittelijoiden joukkueeseen.. nojoo voin mä täällä nyt hetken aikaa olla... :P Joulunäytöksen jälkeen sitten meidän joukkueestamme valitaan sitten vähä pimuja kisaavaan joukkueeseen... Joukkueeni nimi on siis Starburst ja Crocodilesien cheerleadereiden riveissä olen. Harkat meillä on 2 kertaa viikossa, koska emme kisaa. :D akrot on sunnuntaina ja normi harkat sitten keskiviikkona. joskus silloin tällöin meille pidetään myös stuntti alkeita... Lajin aloitin pikkusiskoni jalanjäljissä, mun pikkusisko aloitti sen jo vuoden 2012 kesällä. Aluksi mun pikkusisko oli silversharksien cheeppareissa, mutta kesän alussa vaihtoi crocodileseihin, ja sitte kesä-syksyllä päätin minäkin alkaa harrastamaan... ja onneksi aloitin! :) Olen siis sivunostaja (ainakin tällä hetkellä) ja välillä olen eturina, että muutkin saa nostaa sivulla ;) epäs mulla nyt muuta, huomenna lisää, ehkä jorain vähän mielenkiintoisempaa :DD mutjoo moikkaa <3:)

 

xoxo ♥